• SETEMBRE-OCTUBRE

NAVARRA. LA ZONA MITJANA. OLITE, UJUÉ, PAMPLONA, ESTELLA, PUENTE DE LA REINA, LEYRE I SANGÜESA

Del dimarts 28 de setembre al divendres 1 d'octubre de 2021

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem una ruta per descobrir els tresors que amaga la Zona Mitjana de Navarra, un conjunt de singulars comarques que gràcies a la seva importància durant la història del vell Regne de Navarra, han conservat intacte l’empremta cultural i patrimonial del seu ric passat medieval. Viles, pobles, fortificacions, palaus, cases senyorials i robustos temples romànics i gòtics banyen una basta regió poblada ja des de l’època prehistòrica i travessada, d’est a oest, per l’etern Camino de Santiago. A través d’aquesta sortida podrem gaudir dels museus, cultura, gastronomia i encant natural d’Olite, Pamplona, Estella, Metauten, Puente de la Reina i Sangüesa, així com de la monumentalitat arquitectònica del castell fortalesa d’Ujué i del venerat monestir de Leyre, on el ressò del cant gregorià ens permetrà viatjar en el passat d’aquesta històrica regió.
PREU DEL VIATGE: (20 persones)

Soci: 1.050 €
No soci: 1.150 €
Suplement habitació doble d’ús individual: 120 €
Paga i senyal: 500 €. En el moment de la inscripció.
Assegurança opcional de cancel·lació: 35 €. Data límit,
en el moment de fer la paga i senyal (demanar a AMC les
condicions de la pòlissa).
Segon Pagament: Dimecres 22 de setembre de 2021.
7h. Passeig de Gràcia amb Casp. Trajecte d'anada/tornada i desplaçaments interns amb autocar
INCLOU: Autocar per a tots els desplaçaments. Estada de 3 nits a l’hotel Maisonnave 4* de Pamplona. Servei de maleters a l’hotel. Esmorzars bufet a l’hotel. Dinars (aigua i cafè inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades i visites guiades a tots els museus i monuments especificats a l’itinerari. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu.

NO INCLOU: Begudes que no siguin aigua i cafè als àpats inclosos. Sopars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum o video de record amb les fotografies que l’acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin sortir ho indiquin.

NOTA COVID: Per poder realitzar aquest viatge és imprescindible tenir la pauta completa de vacunació de la Covid-19. Es requereix també l’ús de la mascareta en els llocs on sigui necessari. Amics dels Museus de Catalunya garanteix que se seguiran totes les mesures de seguretat establertes per les autoritats sanitàries.
Dimecres 22 de setembre de 2021. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.