• MARÇ 2020

2on VIATGE A ROMA. LA CAPELLA SIXTINA A PORTA TANCADA, PALAU FARNESE I VIL·LES PRIVADES

Del dimarts 3 al divendres 6 de març de 2020

Us proposem un viatge ben especial que ens permetrà descobrir una Roma diferent, una ciutat que amaga un ric llegat històric i artístic darrere les parets dels seus palaus i col·leccions privades. Tindrem el privilegi de visitar a porta tancada els Museus Vaticans, amb la seva joia especial; la Capella Sixtina de Miquel Àngel. Coneixerem de manera privada i exclusiva la Vil·la Farnesina, el Palau Patrizi i la Galeria Colonna, on contemplarem les conegudes estances d’estil Versalles de la princesa Isabel. També visitarem l’impressionant Palau Farnese, actual seu de l’ambaixada francesa. Tampoc ens deixarem perdre el Palau Doria Pamphilj, amb el seu cèlebre retrat del Papa Inocenci X, de Velázquez. Allotjats en un hotel a l’encisadora Plaça Barberini, gaudirem de l’encant únic de les fonts, llums i colors que llueixen les places barroques de la capital italiana.
INCLOU:
Vols classe turista. Barcelona-Roma-Barcelona amb la companyia Vueling. Allotjament 3 nits a l’Hotel Bernini Bristol 5*. Servei de maleters i esmorzar bufet. 4 dinars. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Guies locals. Visites guiades detallades a l’itinerari. Visita especial a porta tancada als Museus Vaticans i la Capella Sixtina, visites privades a la Vil·la Farnesina, Palau Patrizi i Galeria Colonna (amb estances de la princesa Isabel). Auriculars. Assegurança d’assistència en viatge. Trasllats i visites amb autocar/minivan. Dossier informatiu.3 sopars.

NO INCLOU:
Qualsevol servei no indicat a l’itinerari
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum/vídeo de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades o gravades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
PREU DEL VIATGE:

Soci:
No soci: 2455 €
Suplement  habitació dobel d'ús individual:
Paga i senyal: 1500 € (Data límit, en el moment de la  inscripció)
Assegurança opcional de cancel·lació: 55€ (demanar a AMC les condicions de la pòlissa)

Amics dels Museus de Catalunya, amb l’organització tècnica d’Atlàntida Viatges (GC - 1061).
Dijous, 20 de febrer de 2020. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA ROMA VY6108 03 MARÇ 09:35 H 11:25 H