• NOVEMBRE 2019

2N VIATGE MADRID. PALAUS I VISITES PRIVADES

LÍRIA, PRADO, GAVÍRIA, REAL ACADEMIA SAN FERNANDO...

2N VIATGE: Del dimecres 27 al dijous 28 de novembre de 2019

Amics dels Museus de Catalunya els proposa un recorregut exclusiu i privat pel Madrid dels segles XVIII i XIX. El Palau de Líria, la Casa-Palau de Don Manuel González-Longoria, la Real Academia de Bellas Artes de San Fernando, el Museu del Prado o el Palau Gaviria són alguns dels majestuosos espais que visitarem a porta tancada, descobrint així la cara més selecta de la ciutat. Amb aquest itinerari coneixerem la vida de les altes esferes madrilenyes del segle XIX, les particularitats de l’arquitectura palatina de l’època i les importants i distingides col·leccions d’art que alberguen aquests palaus, amb mestres tan reconeguts com Goya, Velázquez, Rubens, Van Dyck, Zurbarán, El Greco, Rembrant o Brueghel.

NOTA IMPORTANT: Tindran prioritat d’inscripció totes aquelles persones que paguin i facin tot el viatge complet.
INCLOU: Bitllets de tren AVE d’anada i tornada, classe turista (en cas de voler classe preferent cal pagar el suplement). Estada d’una nit al cèntric Hotel Catalonia Gran Via 4*. Servei de maleters i esmorzar bufet. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades i visites guiades i/o privades a tots els museus i monuments especificats a l’itinerari. Trasllats a les visites en autocar. Dossier informatiu.

NO INCLOU: Dinars ni sopars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades o filmades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
PREU (màxim 20 - persones)
Pagament únic:
Soci: 790 € (Tren AVE classe turista)
No soci: 990 € (Tren AVE classe turista)
Data límit, dilluns 14 d’octubre de 2019
Suplement habitació doble d’ús individual: 97 €
Suplement opcional AVE classe preferent: 130 €
Descompte amb targeta daurada: 40 € (per gaudir d’aquest descompte cal fer arribar una còpia de la targeta vigent a la secretaria
Dijous 21 de novembre de 2019. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGEN DESTÍ TREN DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA MADRID AVE 27 NOV 08.23H 10.55H