• OCTUBRE 2019

EL MAESTRAT DE TEROL. ANGLESOLA, CANTAVELLA, VILA-ROIA, TRONXÓ, MIRAVET I MIRAMBEL

Del dimarts 8 al dijous 10 d'octubre de 2019

Amics dels Museus de Catalunya us proposa una ruta per descobrir els tresors que amaga el Maestrat de Terol. Envoltada per un majestuós paisatge d’abruptes muntanyes i escabrosos barrancs, aquesta comarca està conformada per un conjunt de pintorescs pobles on el temps sembla haver-se aturat. Fundats ja en època prehistòrica i marcats pel pas de diferents ordes militars durant època medieval i les Guerres Carlistes al segle XIX, el Maestrat gaudeix d’un ric patrimoni històric i cultural que ha sabut conservar al llarg dels segles. A través d’aquesta escapada descobrirem aquest llegat històric, reconegut en moltes de les seves poblacions declarades Conjunts Històrics-Artístics, i la imponent naturalesa d’aquesta regió. Ens acompanyarà el Sr. Josep Pozo, membre de la Junta Directiva dels Amics dels Museus de Catalunya, amb qui hem dissenyat aquest itinerari.
INCLOU:Autocar durant tot el trajecte. Allotjament a l’hotel Spa Balfagon 4*. Esmorzars bufet a l’hotel. Dinars (aigua i cafè inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades i visites guiades a tots els museus i monuments especificats a l’itinerari. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu

NO INCLOU: Sopars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari
L’itinerari està subjecte a canvis per tal de millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Dijous, 3 d'octubre, 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99 (Palau de la Virreina)
8h. Passeig de Gràcia amb Casp.
Viatge amb autocar privat
Paga i senyal: 500€ (Data límit de pagament, dijous 19 de setembre)

Data límit segon pagament: Dijous 3 d'octubre

ITINERARI