• POSPOSAT A LA TARDOR

LÍBAN. ORIGEN D'EUROPA I DE LES CIVILITZACIONS MEDITERRÀNIES

Del dissabte 25 d'abril al diumenge 3 de maig de 2020

Antiquíssima cruïlla de civilitzacions i un dels bressols culturals més importants del nostre continent, amb algunes de les ciutats més antigues de la història humana, com Biblos, Tir i Sidó, Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. Considerat el “rebost de l’Imperi Romà”, el llegat d’aquest moment d’esplendor es desplega al magnífic recinte de Baalbek amb el seu imponent temple de Júpiter. La regió és un oasi a la mediterrània, ric en paisatges com els doblement mil·lenaris boscos de cedres, testimonis orgullosos del pas dels segles. El Líban és també l’orient tradicional i la fortalesa de la modernitat, l’artesania centenària i el disseny més actual, el bullici dels seus carrers i el gaudi d’assaborir la seva gastronomia amb calma.

Amics dels Museus de Catalunya els convida a conèixer aquest país acollidor, càlid i ple de contrastos, tot explorant la seva història, cultura i paisatge, de la mà de la Dra. Isabel Rodà, catedràtica d’arqueologia clàssica.
Passaport amb vigència de 6 mesos, sense segell d’Israel i 2 pàgines en blanc.
En el moment de la inscripció se’ns ha de facilitar el passaport escanejat.
INCLOU:
Vols directes en classe turista BCN-BEIRUT-BCN amb Vueling. Taxes aèries. Visat d’entrada. Estada de 7 nits a l’hotel Le Bristol de Beirut (4* sup) i late check-out l’últim dia. Esmorzars a l’hotel i dinars en ruta (inclouen aigua). 2 sopars i un sopar lleuger. Autocar privat durant tot el recorregut. Guia local de parla hispana. Visites i entrades descrites a l’itinerari. Auriculars a les visites. Professora acompanyant, Dra. Isabel Rodà de Llanza, i acompanyant de l’agència durant tot el viatge. Assegurança d’assistència en viatge. Propines al guia local i al xofer. Dossier informatiu i guia de viatge.

NO INCLOU:
Begudes, que no siguin aigua, als àpats. Sopars excepte el del primer i dos últim dies. Extres personals (minibar, bugaderia, telèfon, etc...). Cap visita que no estigui descrita a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum/video de record amb les fotografies que l’acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin sortir ho indiquin.
PREU DEL VIATGE:

Soci:
No soci: 2.675
Suplement  habitació dobel d'ús individual:
Paga i senyal: 1000 € (Data límit, en el moment de la  inscripció)
Assegurança opcional de cancel·lació: 50 € (demanar a AMC les condicions de la pòlissa)

Inclou el preu dels vols cotitzats a 16 de desembre. En el moment de la confirmació del viatge, el preu final pot variar en funció de la tarifa vigent.
Amics dels Museus de Catalunya, amb l’organització tècnica de Saret de Vuyst.
Dijous 19 de març de 2020. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA BEIRUT VY7620 25 ABR 18:30 H 23:35 H