• POSPOSAT

POSPOSAT!! NAVARRA. LA ZONA MITJANA. OLITE, UJUÉ, PAMPLONA, ESTELLA, PUENTE DE LA REINA, LEYRE I SANGÜESA

Viatge posposat a causa del Covid-19

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem una ruta per descobrir els tresors que amaga la Zona Mitjana de Navarra, un conjunt de singulars comarques que gràcies a la seva importància durant la història del vell Regne de Navarra, han conservat intacte l’empremta cultural i patrimonial del seu ric passat medieval. Viles, pobles, fortificacions, palaus, cases senyorials, robustos temples romànics i gòtics... banyen una basta regió poblada ja des de l’època prehistòrica i travessada, d’est a oest, per l’etern Camino de Santiago. A través d’aquesta sortida podrem gaudir dels museus, cultura, gastronomia i encant natural d’Olite, Pamplona, Estella, Metauten, Puente de la Reina i Sangüesa, així com de la monumentalitat arquitectònica del castell fortalesa d’Ujué i del venerat monestir de Leyre, on el ressò del cant gregorià ens permetrà viatjar en el passat d’aquesta històrica regió.
INCLOU: Bitllets AVE anada i tornada, en classe turista, BarcelonaSaragossa-Barcelona. Trasllats en autocar privat. Estada de 3 nits a l’hotel Maisonnave 4* de Pamplona. Servei de maleters a l’hotel. Esmorzars bufet a l’hotel. Dinars (aigua i cafè inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades i visites guiades a tots els museus i monuments especificats a l’itinerari. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu.

NO INCLOU: Begudes que no siguin aigua i cafè als àpats inclosos. Sopars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum o video de record amb les fotografies que l’acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin sortir ho indiquin.
PREU DEL VIATGE: (Pagament únic en el moment de la inscripció)

Soci:
970 €
No soci: 1.170 €
Suplement  habitació dobel d'ús individual:
120€
Assegurança opcional de cancel·lació: 30€ (demanar a AMC les condicions de la pòlissa)
Amics dels Museus de Catalunya, amb l'assessorament del Sr. Josep Pozo, membre de la Junta Directiva. Organització tècnica: Mític Viatges (GC - 1042).
Dijous, 12 de març. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA SARAGOSSA AVE 03082 24 MARÇ 08:00 H 09:40 H