• MARÇ 2020

NAVARRA. LA ZONA MITJANA. OLITE, UJUÉ, PAMPLONA, ESTELLA, PUENTE DE LA REINA, LEYRE I SANGÜESA

Del dimarts 24 al divendres 27 de març de 2020

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem una ruta per descobrir els tresors que amaga la Zona Mitjana de Navarra, un conjunt de singulars comarques que gràcies a la seva importància durant la història del vell Regne de Navarra, han conservat intacte l’empremta cultural i patrimonial del seu ric passat medieval. Viles, pobles, fortificacions, palaus, cases senyorials, robustos temples romànics i gòtics... banyen una basta regió poblada ja des de l’època prehistòrica i travessada, d’est a oest, per l’etern Camino de Santiago. A través d’aquesta sortida podrem gaudir dels museus, cultura, gastronomia i encant natural d’Olite, Pamplona, Estella, Metauten, Puente de la Reina i Sangüesa, així com de la monumentalitat arquitectònica del castell fortalesa d’Ujué i del venerat monestir de Leyre, on el ressò del cant gregorià ens permetrà viatjar en el passat d’aquesta històrica regió.
INCLOU: Bitllets AVE anada i tornada, en classe turista, BarcelonaSaragossa-Barcelona. Trasllats en autocar privat. Estada de 3 nits a l’hotel Maisonnave 4* de Pamplona. Servei de maleters a l’hotel. Esmorzars bufet a l’hotel. Dinars (aigua i cafè inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades i visites guiades a tots els museus i monuments especificats a l’itinerari. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu.

NO INCLOU: Begudes que no siguin aigua i cafè als àpats inclosos. Sopars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum o video de record amb les fotografies que l’acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin sortir ho indiquin.
PREU DEL VIATGE: (Pagament únic en el moment de la inscripció)

Soci:
970 €
No soci: 1.170 €
Suplement  habitació dobel d'ús individual:
120€
Assegurança opcional de cancel·lació: 30€ (demanar a AMC les condicions de la pòlissa)
Amics dels Museus de Catalunya, amb l'assessorament del Sr. Josep Pozo, membre de la Junta Directiva. Organització tècnica: Mític Viatges (GC - 1042).
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA SARAGOSSA AVE 03082 24 MARÇ 08:00 H 09:40 H
SARAGOSSA BARCELONA AVE 03173 27 MARÇ 18:52 H 20:40 H
Dijous, 12 de març. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.