• FEBRER / MARÇ 2020

MÈXIC. CIUTAT DE MÈXIC. HISENDES I RIQUESES DEL YUCATAN

Del dimecres 26 de febrer al divendres 6 de març de 2020

La Ciutat de Mèxic és misticisme, color, tradició i modernitat. Arrels prehispàniques, majestuositat barroca i importants col·leccions arqueològiques convergeixen en aquesta gran metròpoli. La nostra visita ens permetrà començar a conèixer un país dual, el Mèxic més ancestral i el més cosmopolita. La segona part del viatge ens durà al Yucatán, el bressol maia. Paisatges únics, gastronomia plena de sabor, el caliu de la seva gent i, es clar, les fabuloses piràmides maies, aquesta regió ens encisarà a cada pas. El Yucatán també conserva un ric patrimoni colonial, l’emblema del qual són les seves antigues hisendes. Amics dels Museus de Catalunya us convida a conèixer aquest passat allotjant-nos a alguns d’aquests esplèndids complexos d’ambient únic.
INCLOU:
Vols línia regular, classe turista, anada BCN–CIUTATMÈXIC i tornada MÈRIDA-CIUTATMÈXIC-BCN i vol domèstic CIUTATMÈXIC-MÈRIDA amb la Cia Aeromexico. Taxes aèries. Estada a hotels de 5*: 3 nits Stara Boutique Hotel Hamburgo de Ciutat de Mèxic, 2 nits Hacienda Chichen Resort i 3 nits Hacienda Termozon. Les hisendes en les que ens allotjarem eren cases particulars d’època colonial ara restaurades i convertides en hotels, pel que les habitacions seran diferents. Esmorzars als hotels i dinars en ruta durant tot el viatge (inclou aigua). Autocar privat durant tot el recorregut. Guia local a Ciutat de Mèxic i al Yucatán. Entrades i visites guiades a l’itinerari descrit. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Propines als guies locals i als xofers. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu i guia de viatge.

NO INCLOU:
Begudes que no siguin aigua als àpats inclosos. Sopars. Extres personals (minibar, bugaderia, telèfon, etc...). Cap visita que no estigui descrita a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum/video de record amb les fotografies/videos que l’acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin sortir ho indiquin.
PAGA I SENYAL: 1.500 € (Data límit de pagament: dimecres, 15 de gener)

ASSEGURANÇA OPCIONAL DE CANCEL·LACIÓ: 55€ (Data límit de pagament: dimecres, 15 de gener)

SEGON PAGAMENT:
Pagament de la resta de l'import del viatge. Data límit, dimarts 11 de febrer

SUPLEMENT DE BUSSINES: Cal sol·licitar-ho en el moment de la inscripció i serà sempre sota petició i en ordre de sol·licitud. Preu aprox. 2.200 -4400€

SUPLEMENT D'HABITACIÓ DOBLE D'ÚS INDIVIDUAL: 1365€  (Data límit de pagament: en el moment de la inscripció)
Amics dels Museus de Catalunya, amb l’organització tècnica de Saret de Vuyst.
Dimarts 11 de febrer de 2020. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGENDESTÍVOLSDATASORTIDAARRIBADA
BARCELONA CIUTAT DE MÈXIC AM308 26 FEB 13.40 H 19.45 H