• DESEMBRE 2019

ROMA. CAPELLA SIXTINA A PORTA TANCADA I PALAUS PRIVATS

Us proposem un pont de desembre ben especial que ens permetrà descobrir una Roma diferent, una ciutat que amaga un ric llegat històric i artístic darrere les parets dels seus palaus i col·leccions privades. Tindrem el privilegi de visitar a porta tancada els Museus Vaticans, amb la seva joia especial; la Capella Sixtina de Miquel Àngel. També de manera privada i exclusiva coneixerem la Vil·la Farnesina, el Palau Patrizi i la Galeria Colonna, on contemplarem les conegudes estances d’estil Versailles de la princesa Isabel. Tampoc ens deixarem perdre la Vil·la Mèdici i el Palau Doria Pamphilj, amb el seu cèlebre retrat del Papa Innocenci X, de Velázquez. Allotjats en un hotel a l’encisadora Via Veneto, gaudirem de l’encant únic de les fonts, llums i colors que llueixen les places barroques de la capital italiana en aquesta època de l’any.
INCLOU:Vols classe turista. Barcelona-Roma-Barcelona amb la companyia Vueling. Allotjament 3 nits a l’ Hotel Imperiale 4* (Roma) Servei de maleters i esmorzar bufet. 4 dinars. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Guies locals. Visites guiades detallades a l’itinerari. Visita especial a porta tancada als Museus Vaticans i la Capella Sixtina, visites privades a la Vil·la Farnesina, Palau Patrizi i Galeria Colonna (amb estances de la princesa Isabel). Auriculars. Assegurança d’assistència en viatge. Trasllats i visites amb autocar. Dossier informatiu.

NO INCLOU: 3 sopars. Qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum/vídeo de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades o gravades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics dels Museus de Catalunya, amb l’organització tècnica d’Atlàntida Viatges (GC - 1061).
Dijous, 28 de novembre de 2019. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA