• JUNY 2019

ALEMANYA. EL LLAC CONSTANÇA, EL BARROC DE L’ALTA SUÀBIA i STUTTGART

Destí d’estiueig i de repòs al llarg de la història gràcies al seu clima benigne i a una biodiversitat envejable, el llac Constança amaga disseminades per les seves ribes poblacions amb encant, Patrimoni UNESCO, natura frondosa i un aire medieval com pocs llocs a Europa. El tercer llac més gran del nostre continent fa frontera amb Alemanya, Suïssa i Àustria. Amics dels Museus els convida a conèixer les poblacions alemanyes que li han donat fama, com ara Konstanz, Meersburg i Lindau. Durant el nostre viatge també descobrirem part de la poc coneguda ruta barroca de l’Alta Suàbia, que amaga obres mestres d’aquest estil exuberant i divertit que crida a fixar-se en cada detall. L’itinerari ens durà fins a Stuttgart, una ciutat dinàmica, avantguardista i cultural on podrem gaudir d’espais expositius amb obres de primer nivell, com són l’Staatsgalerie i el Kunstmuseum, i d’espais arquitectònics únics com ara el nou museu Mercedes-Benz i els edificis de l’exposició Weissenhof dirigida per Mies Van de Rohe.

Ens acompanyarà el Sr. Josep Pozo, membre de la Junta Directiva dels Amics dels Museus de Catalunya, amb qui hem dissenyat aquest itinerari.
INCLOU: Vol Barcelona-Zurich de la companyia Swissair i vol Stuttgart-Barcelona de la companyia Vueling; classe turista. Allotjaments: 2 nits a l’hotel Halm Konstanz 4*, 1 nit a l’hotel Bad Schachen Lindau 4* i 2 nits a l’hotel Meridien Stuttgart 5*. Servei de maleters als hotels. Esmorzars bufet als hotels. Dinars (aigua i cafè inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Guia-acompanyant d’Eurovacances durant tot el viatge. Entrades i visites guiades a tots els museus i monuments especificats a l’itinerari. Auriculars en les visites. Assegurança d’assistència en viatge. Trasllats i visites amb autocar. Dossier informatiu.

NO INCLOU: Sopars. Begudes que no siguin aigua i cafè als dinars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics dels Museus de Catalunya, amb l’organització tècnica deViatges Eurovacances (GC - 43MD).
Dijous, 16 de maig de 2019. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA ZURICH LX1953 11 JUNY 09:40 H 11:30 H