• MARÇ 2019

ESCAPADES AMC: EL MAESTRAT DE CASTELLÓ. MORELLA, ARES DEL MAESTRAT, ALBOCÀSSER, LA BALMA...

Amics dels Museus de Catalunya us proposa una ruta per descobrir els tresors que amaga el Maestrat castellonenc, un conjunt de pobles tranquils, abrupta naturalesa i patrimoni força desconegut. Cultura, paisatges, gastronomia i rica història s’intercalen entre les joies que acull aquest indret, poblat ja des de l’època prehistòrica. L’orografia del territori, sovint escarpada però a la vegada ben comunicada amb importants vies de pas, ha fet d’aquest punt un enclavament molt preuat per a ibers, romans, musulmans i jueus, al llarg dels segles. I és que el Maestrat castellonenc acull senders de llegenda; des dels camins del Cid a les rutes càtares, passant per les petjades que van deixar els cavallers del Temple i els relats sobre bandolers i pelegrins vinguts d’arreu. A través d’aquesta escapada podrem gaudir del patrimoni i l’encant natural de Morella, Ares del Maestrat, Albocàsser, La Valltorta, Forcall i els singulars i venerats santuaris de l’Avellà i La Balma. Ens acompanyarà el Sr. Josep Pozo, membre de la Junta Directiva dels Amics dels Museus de Catalunya, amb qui hem dissenyat aquest itinerari.
INCLOU: Autocar durant tot el trajecte. Allotjament a l´Hotel Cardenal Ram, Morella 3***. Servei de maleters a l’hotel. Esmorzars bufet a l’hotel. Dinars (aigua i cafè inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades i visites guiades a tots els museus i monuments especificats a l’itinerari. Assegurança d’assistència en viatge.

NO INCLOU: Dossier informatiu.Sopars. Extres personals i qualsevol visita i servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Dimecres, 6 de març de 2019. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
PAGAMENT ÚNIC (mínim 20 persones) Data límit de pagament, en el moment de la inscripció.
L'Hotel Cardenal Ram, Morella 3*** es composa de 8 habitacions estàndard, 6 habitacions amb visites a la muntanya i 1 habitació suite. Les habitacions s’adjudicaran per ordre d’inscripció i pagament.

Preu calculat per habitació estàndard (8 disponibles):
Soci: 690 €
No soci: 890 €
Suplement estàndard doble d’ús individual: 90 €

Suplements pels altres tipus d’habitacions:
Suplement doble amb vistes a la muntanya: 20 € (6 disponibles)
Suplement doble d’ús individual amb vistes a la muntanya: 97€
Suplement doble suite: 50 € (1 disponible)
Lloc de sortida: Passeig de Gràcia/Casp
Hora de sortida: 8h