• NOVEMBRE 2018

ESCAPADA A PARÍS. MIRÓ, PICASSO, CARAVAGGIO I FUNDACIÓ LOUIS VUITTON

Del divendres 23 al diumenge 25 de novembre de 2018

Amics dels Museus de Catalunya estem organitzant una escapada pre nadalenca a París per gaudir de les grans exposicions que destacats museus de la capital francesa dediquen a cèlebres mestres de l'art universal. Al Grand Palais descobrirem nous aspectes de la vida i obra de Joan Miró, a través d’una retrospectiva que aplega més de 150 peces que il·lustren set dècades de treball de l’artista català. També tindrem l’oportunitat de contemplar deu obres mestres deCaravaggio al museu Jacquemart-André, en el sí d’una mostra que pretén reivindicar l’obra del promotor de l’anomenat tenebrisme barroc. El museu d'Orsaytambé organitza un acte excepcional dedicat als períodes blau i rosa del pare del cubisme; Pablo Picasso. Aprofitarem per visitar la col·lecció de mestres impressionistes d’aquest emblemàtic museu parisenc. Finalment, la Fundació Louis Vuiton dedica una doble exposició a Egon Schiele i Jean-Michel Basquiat, dos figures fonamentals de l'art contemporani. Tindrem l’oportunitat de visitar i conèixer la història d’aquesta distingida fundació, considerada com l’autèntic bressol del savoir-faire i ubicada en d'un dels edificis més espectaculars i innovadors de l'arquitectura contemporània. Una breu escapada de cap de setmana que ens permetrà estar al dia de la més atractiva oferta expositiva de la ciutat de les llums.
INCLOU:
Vols de la companyia Vueling, classe turista. Allotjament a l´Hotel Keppler 4.* Regim d'allotjament i esmorzar buffet. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades i visitesespecificats a l’itinerari. Assegurança assistència en viatge. Trasllats i visites amb autocar/monovolum on estigui especificat. Dossier informatiu. Sopars i dinars.

NO INCLOU:
Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics dels Museus de Catalunya, amb l'organització tècnica de Mític Viatges, S.L. (GC-1042)
Dilluns 19 de novembre de 2018. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA PARÍS VY8008 23 NOV 09.25H 11.15H