• FEBRER 2019

ETIÒPIA. VIATGE AL PAÍS DE LA REINA DE SABÀ

No només perquè compta amb el major nombre de monuments declarats Patrimoni Mundial de la Humanitat, sinó per ser el territori menys explorat del continent Africà, Etiòpia és el destí propici per deixar-se captivar tal i com ho va fer la reina de Sabà fa 2000 anys. Els Amics dels museus de Catalunya us conviden a descobrir un territori de l’Àfrica que atrau pel seu elevat nombre de paisatges diversos i per la seva rica i acollidora cultura. La frenètica capital etíop, Adis Abeba, ens sorprendrà amb un dels mercats a l’aire lliure més extensos del continent. Gaudirem d’Axum, la ciutat del gran palau de la reina de Sabà, i la que ostenta d’un dels majors obeliscs del món, amb més de 2000 anys d’antiguitat. També veurem l’antiga capital Gondar, situada al nord del llac Tana, i la fascinant Lalibela, amb les inigualables esglésies ortodoxes excavades a la roca, merescudament declarades Patrimoni Mundial de la Humanitat, per la UNESCO.
INCLOU:
Vols línia regular classe turista BCN –MADRID- ADDIS- MADRID- BCN amb la companyia aèria IBERIA i ETIOPIAN AIRLINES Vols domèstics amb Etiiopian Airlines pels trajectes: Addis-Mekele-Axum-Lalibela-Gondar-Bahr Dar. Taxes aèries. Pensió completa durant tot el viatge. (1 nit a Addis Abeba a l’hotel Intercontinental, 2 nits a Gheralta al Gheralta Lodge, 2 nits a Axum a hotel Yared Zema, 2 nits a Lalibela al Tucul Village, 1 nits a Gondar al Mayleko Lodge, 1 nit a Bhar Dar al Karifu Resort). Autocar privat durant tot el recorregut. Guia local. Entrades als monuments. Vaixell privat pel llac Tana... Auriculars a les visites. Acompanyat d’Amics dels Museus durant tot el viatge. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu i guia de viatge.Obsequi de l'agència.

NO INCLOU: Sopars, begudes que no siguin aigua als àpats i extres personals (minibar, bugaderia, telèfon, etc...). Suplement de bussines i cap visita que no estigui descrita a l’itinerari
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics dels Museus de Catalunya amb l’organització tècnica d'Atlàntida Viatges (GC-1061)
ORIGENDESTÍVOLSDATASORTIDAARRIBADA

Dimecres 13 febrer  GONDAR – BAHR DAR
Dijous 14 febrer BAHR DAR – ADDIS ABEBA
Divendres 15  febrer ADDIS ABEBA – MADRID- BARCELONA

En breu tindrem l'itinerari detallat
Passaport amb vigència de 6 mesos. El dia de la paga i senyal se'ns ha de facilitar el passaport escanejat.
PAGA I SENYAL: 1.500 € (Data límit de pagament: en el moment de la inscripció)

ASSEGURANÇA OPCIONAL DE CANCEL·LACIÓ: 120€ (Data límit de pagament: en el moment de la inscripció)

SEGON PAGAMENT:
Pagament de la resta de l'import del vaitge. Data límit, dijous 10 de gener

PREU VISAT:
  50 USD

SUPLEMENT DE BUSSINES: Cal sol·licitar-ho en el moment de la inscripció i serà sempre sota petició i en ordre de sol·licitud.

SUPLEMENT D'HABITACIÓ DOBLE D'ÚS INDIVIDUAL: 590€  (Data límit de pagament: en el moment de la inscripció)