• OCTUBRE 2019

ALBÀNIA I MACEDÒNIA. ELS TRESORS DELS BALCANS

Del dilluns 14 al dimarts 22 d'octubre de 2019

Albània, coneguda com la joia dels Balcans, és un dels destins més desconeguts de la costa adriàtica tot i els seus imponents paisatges naturals de majestuoses muntanyes i platges paradisíaques. Atrau també el seu rellevant patrimoni històric i cultural, testimoni d’una història marcada pel pas de grans civilitzacions, que ha dotat al país d’una gran i enriquidora diversitat cultural. Els seus petits pobles, molts d’ells declarats Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO, ofereixen als seus visitants un acolliment amable i proper, propi de la idiosincràsia albanesa. Amics dels Museus de Catalunya els convida a conèixer, en un recorregut pel país que també inclou la visita a la República de Macedònia, aquesta regió recòndita, encara pendent de descobrir.
Passaport amb vigència de 6 mesos.
El dia de la paga i senyal se’ns ha de facilitar el passaport escanejat.
Per aquesta destinació és necessari viatjar amb passaport per la frontera amb Macedònia.
INCLOU: Vols de la companyia Lufthansa, classe turista. Allotjament: 3 nits a l’hotel Rogner Europa Park 4* de Tirana, 1 nit a l’hotel Mangalemi 4* de Berat, 1 nit a l’hotel Butrinti 4* de Sarandë, 1 nit a l’hotel Argjiro 3* de Gjirokastër , 1 nit a l’hotel boutique Life Gallery 4* de Korçë i 1 nit a l’hotel Unieque Resort 4* de Ohrid. Servei de maleters als hotels. Esmorzars bufet a l’hotel. 8 dinars i sopars (aigua i cafè inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades i visites guiades a tots els museus i monuments especificats a l’itinerari. Assegurança d’assistència en viatge. Trasllats i visites amb autocar. Dossier informatiu.

NO INCLOU: Dinar de l’últim dia i sopar del primer dia. Begudes que no siguin aigua ni cafè als dinars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics dels Museus de Catalunya, amb l’organització tècnica de Viatges Eurovacances (GC - 43MD).
Dijous, 19 de setembre. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGENDESTÍVOLSDATASORTIDAARRIBADA
BARCELONA FRANKFURT LH1135 14 OCT 16.50 H 19.00 H