• ABRIL 2019

FLANDES. ELS MESTRES FLAMENCS. GANT, BRUGES, BRUSSEL·LES I ANVERS

1er viatge: Del dimecres 3 al diumenge 7 d'abril de 2019
2on viatge: Del dimecres 24 al diumenge 28 d'abril de 2019*

Al llarg dels segles, Flandes ha esdevingut un indret obert i multicultural que atrapa de seguida per la seva sorprenent vitalitat creativa, la moda, una rica herència artística, i una llarga i excel·lent tradició gastronòmica, xocolatera i cervesera. La seva història, unida a la formació d’Europa i marcada per les complicades però, a la vegada, fructíferes relacions amb els Països Baixos, França i Espanya, ha deixat un llegat artístic, cultural i arquitectònic de primer ordre, merescudament declarat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. Els Amics dels Museus de Catalunya tindrem el privilegi de comptar amb una guia i acompanyant de luxe, la doctora Rosa Maria Subirana Rebull, professora titular d’História de l’Art de la UB, que compartirà amb nosaltres el seu entusiasme i els seus amplis coneixements sobre l’art i la cultura flamenca. Amb ella descobrirem les ciutats de Gant, Bruges, Brussel·les i Anvers i realitzarem un viatge en el temps que ens permetrà gaudir de la sumptuositat del gòtic flamíger, el virtuosisme de la pintura flamenca de Jan van Eyck, Hans Memling i Pieter Bruegel, així com la pinzellada enèrgica, dramàtica i rebel de les obres barroques d’Anton van Dyck i Peter Paul Rubens, entre d’altres.

*Les inscripcions per al segon viatge s’obriran un cop s’ompli el primer viatge.
INCLOU:
Vols amb la companyia Brussels Airlines, classe turista BCNBRUSSEL·LES-BCN. Allotjaments: 1 nit a Bruges l’hotel NH Brugge i 3 nits a Brussel·les a l’hotel NH Bloom. Esmorzars bufet a l’hotel. Servei de maleters als hotels. Dinars (aigua i cafè inclosos). Acompanyament i suport en el guiatge per part de la Dra. Rosa Maria Subirana Rebull, professora titular d’Història de l’Art de la UB, durant tot el viatge. Entrades i visites guiades a tots els museus i monuments especificats a l’itinerari. Auriculars en les visites. Assegurança d’assistència en viatge. Trasllats i visites amb autocar. Dossier informatiu

NO INCLOU:
Sopars. Begudes que no siguin aigua i cafè als dinars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics dels Museus de Catalunya, amb l’organització tècnica de Mític Viatges, S.L. (GC-1042) i l’assessorament de VISITFLANDERS.
Dijous, 21 de març de 2019. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA BRUSSEL·LES SN3696 3 ABR 09:25H 11.15H