• OCTUBRE

Japó. Tradició i avantguarda. L'esclat del Momiji, la tardor nipona

Visitar el Japó a la tardor ens ofereix l’oportunitat de gaudir dels seus paisatges en el moment màgic del Momiji, la transformació de l’auró japonès, quan el verd primaveral es mescla de manera sorprenent amb els nous tons ocres, rojos i taronges generant una atmosfera cromàtica impressionant. En aquest marc incomparable, Amics dels Museus de Catalunya us convida a recórrer el Japó a través d’un itinerari que combina els llocs més genuïns i tradicionals del país amb altres racons menys coneguts. Descobrirem els espectaculars temples que s’alcen des de fa segles a Kyoto, Mayajima, el mont Koya o Kanazawa, on el temps sembla que s’hagi aturat, i gaudirem de les espectaculars vistes del mont Fuji, la muntanya sagrada nipona. Ens endinsarem en l’extravagància de la cara més moderna del país recorrent els centres bulliciosos de les ciutats de Tòquio, Osaka i Hiroshima. Un viatge que, en conjunt, ens permetrà connectar amb l’ànima del Japó i tornar amb la sensació d’haver-lo conegut de veritat.
Japón perdido, d’Alex Kerr. E
El cielo es azul, la tierra blanca, de la Hiromi Kawakami
Introducción a la cultura japonesa, de Hisayasu Nakagawa.E
Elogio de la sombra, de Tanizaki.
El rumor del oleaje, de Yukio Mishima
Cien aspectos de la luna, de Tsukioka Yoshitoshi.
Passaport amb vigència de 6 mesos. El dia de la paga i senyal han de facilitar un escàner del passaport
INCLOU: Bitllet de avió de la companyia Finnair (amb escala a Hèlsinki), classe turista anada i tornada. Taxies aèries (363euros).Desplaçaments interns amb autocar privat, ferry d’Hiroshima a l’illa Miyajima, navegació amb embarcació privada pel riu Sumida, navegació amb embarcació privada al llac Ashi i desplaçaments amb Tren Express i Tren Shinkasen (bala). Estada als hotels: 1 nit a Osaka Hotel New Otani 5*, 1 nit al monestir budista de Shukubo Sekishoin (llit japonès tatami i futon), 1 nit Hiroshima Sheraton Grand Hotel 5*, 3 nits a Kyoto Hotel Noku 4*, 2 nits a Kanazawa Hotel Ana Crowne Plaza 4*, 4 nits a Tòquio Capitol Hotel Tokyu 5*, Mitja pensió (esmorzars i dinars) durant tot el viatge (excepte el 3 de novembre: dinar no inclòs) i el sopar del 24 d’octubre al monestir budista. Als àpats s’inclou aigua i cafè o te. Servei de maleters a tots els hotels (excepte al Mt. Koya). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Visites guiades indicades a l’itinerari. Auriculars per les visites. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu.

NO INCLOU:Dinar del 3 de novembre. Sopars (excepte el del 24 d’octubre al monestir budista). Begudes que no siguin ni aigua ni cafè/te als àpats inclosos. Extres personals (minibar, bugaderia, telèfon, etc...). Cap visita que no estigui descrita a l’itinerari.

Els preus d'aquest viatge estan basats en un contravalor de 1YEN el 10/6/2018 = 0,0076 €
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics del Museus de Catalunya amb l'organització tècnica de Mític Viatges, S.L. (GC-1042)
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA HÈLSINKI AY1654 22 OCT 10.15H 15.05H
HÈLSINKI OSAKA AY077 22/23 OCT 17.25H 08.55H
TÒQUIO HÈLSINKI AY074 4 NOV 11.55H 10.10H
HÈLSINKI BARCELONA AY1653 4 NOV 17.25H 20.20H
Dijous 11 d’octubre de 2018. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.

Suplement Business: 2.050 €. Taxes aèries incloses (492 €)
Suplement Economy confort: 140 €. (Nomes vols Hèlsinki-Osaka i Tokio- Hèlsinki)
Cal sol·licitar-ho en el moment de la inscripció i serà sempre sota petició i en ordre de sol·licitud.
Suplement sopar privat amb maikos, geikos i jikatas: 225 € (inclou guia, trasllat, sopar i espectacle - mínim 15 pax)

Consulta l'itinerari

Itinerari del Viatge a Japó Octubre 2018