• JUNY

OSLO I BERGEN. FIORDS I ART

A les costes de Noruega, el mar penetra quilòmetres i quilòmetres dins la terra flanquejat per parets muntanyoses altíssimes. Són els fiords, i qui els ha visitat no els oblida mai. Amics dels Museus de Catalunya us convida a conèixer el paisatge més salvatge i el més civilitzat d’aquest extraordinari país escandinau. Coneixerem a fons els tresors artístics i patrimonials d’Oslo, la capital, i de Bergen, la segona ciutat del país. Descobrirem la singular idiosincràsia del món nòrdic en museus com el dels vaixells víkings o el de cultura popular noruega. I com no podria ser d’altra manera, gaudirem del sublim paisatge del país recorrent dos fiords i travessant en tren la seva serralada més impressionant.
Vols de la companyia Vueling, SAS i Norwegian, classe turista. Estada 3 nits al Gran Hotel Oslo de 4**** i 3 nits al Radisson Blu Royal a Bergen de 4****, en règim de dormir i esmorzar. Servei de maleters a tots els hotels. 6 dinars en restaurants locals (aigua i cafè inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Guies locals. Visites guiades indicades a l’itinerari. Auriculars en les visites. Assegurança d’assistència en viatge amb la companyia Europea. Trasllats amb autocar privat. Dossier informatiu.
L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics del Museus de Catalunya amb el suport tècnic d'Eurovacances
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA OSLO VY8538 6 JUNY 07.15H 10.45H
OSLO BERGEN SK257 9 JUNY 09.50H 10.40H
BERGEN OSLO DY635 11 JUNY 17.40H 18.35H
OSLO BARCELONA D85523 11 JUNY 20.00H 23.20H
Dijous 10 de maig de 2018. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.