L'ART I EL TEATRE: ELS WATSON. LAURA WADE. JOSEP MESTRES

Els personatges d’Els Watson, la novel·la inacabada de Jane Austen, han hagut d’esperar més de dos segles perquè algú els portés a l’escenari i poder acabar d’explicar la seva història, just des d’on l’autora l’havia deixada. Josep Maria Mestres dirigeix aquesta enginyosa comèdia britànica de Laura Wade que recupera la novel·la de Jane Austen i planteja un final per a Emma Watson i les seves germanes.

Autoria: Laura Wade
Direcció: Josep Maria Mestres
Ajudant de direcció: Montse Tixé
Traducció: Joan Sellent
Intèrprets: Mercè Aránega, Hodei Arrastoa, Laura Aubert, Guillem Balart, Dafnis Balduz, Jordi Banacolocha, Lluïsa Castell...
Escenografia: Paco Azorín
Vestuari: Gabriela Salverri
Il·luminació: Ignasi Camprodon
Música original: Iñaki Salvador Coreografia: Jon Maya
So: Jordi Bonet
The Watsons es va representar per primera vegada al The Chichester Festival Theatre amb direcció de Samuel West el 8 de novembre del 2018. Copyright © 2018, Laura Wade

Preu: (Data límit de pagament: divendres, 2 de febrer)
Socis: 30€ / No socis: 30€

Horari i lloc: (Reservades 15 localitats, Platea)
18 h. Teatre Nacional de Catalunya. Plaça de les Arts, 1

Recolida d'entrades: Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del divendres, 9 de febrer. També les podem fer arribar per correu electrònic a les persones que ho sol·licitin.

Teatre Nacional de Catalunya

Plaça de les Arts, 1