L'ART I EL TEATRE: UNA NOCHE SIN LUNA. JUAN DIEGO BOTTO

Juan Diego Botto es posa en la pell de Federico García Lorca per acostar-nos els aspectes menys coneguts de la vida i obra del poeta. Amb ironia i emotivitat, l’autor relata el seu pas per la Residencia de Estudiantes, les crítiques rebudes per Yerma, la seva experiència a La Barraca, la seva relació amb la premsa, els amors i la tensió dels últims anys, així com la necessitat de llibertat artística, d’expressió i de trobar la identitat sexual i la importància de la memòria i les arrels. Una peça commovedora en la que la paraula i el món de Lorca ens fan de mirall.

Autoria: Juan Diego Botto
Direcció: Sergio Peris- Mencheta
Intèrprets: Juan Diego Botto
Intèrpret de la cançó Anda Jaleo: Rozalén
Escenografia: Curt Allen Wilmer
Vestuari: Elda Noriega
Música original: Alejandro Pelayo
Atrezzo: Eva Ramon
Producció: La rota Producciones, Barco Pirata Producciones i Concha Busto Producción y Distribución

Preu: (Data límit de pagament: divendres, 6 de maig)
Socis: 25€ / No socis: 30€

Horari i lloc: (Reservades 10 localitats, Platea)
18 h. Teatre Nacional de Catalunya. Plaça de les Arts, 1

Recolida d'entrades: Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del divendres, 2 de desembre. També les podem fer arribar per correu electrònic a les persones que ho sol·licitin.

Teatre Nacional de Catalunya

Plaça de les Arts, 1