L’ART I EL TEATRE: ELS HOMES I ELS DIES. DAVID VILASECA

Els homes i els dies és l’autobiografia pòstuma de David Vilaseca, on trobem una veu poderosa i una literatura provocadora i estimulant. Vilaseca va plasmar sobre paper el seu dia a dia des del 1987, quan tenia 23 anys i era un jove estudiant en un campus americà, fins al 2009, amb 45 anys i poc abans de morir. Ara, Xavier Albertí dirigeix l’adaptació teatral d’aquesta novel·la revelació que converteix el jo, les pors, el sexe i altres vivències personals en literatura d’alta volada.

Autoria: David Vilaseca
Direcció: Xavier Albertí
Dramatúrgia: Josep Maria Miró
Escenografia: Max Glaenzel
Vestuari: Sílvia Delangneau
So: Jordi Bonet
Il·luminació: David Bofarull
Intèrprets: Mercè Arànega, Albert Ausellé, Paula Blanco, Alejandro Bordanove, Abdi Cherbou, Francesc Cuéllar, Luiz Felipe Roberto G. Alonso, Rubén de Eguía, Oriol Genís i Federico Metral

Preu: (Data límit de pagament: divendres, 6 de maig)
Socis: 25€ / No socis: 30€

Horari i lloc: (Reservades 10 localitats, Platea)
18 h. Teatre Nacional de Catalunya. Plaça de les Arts, 1

Recolida d'entrades: Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del divendres, 13 de maig. També les podem fer arribar per correu electrònic a les persones que ho sol·licitin.