L’ART I EL TEATRE: L’EMPERADRIU DEL PARAL·LEL. LLUÏSA CUNILLÉ

Diumenge, 23 de maig de 2021

Pocs mesos abans que es proclami la Segona República, Barcelona plora la seva artista més estimada i aclamada: Palmira Picard, «L’Emperadriu del Paral·lel». Mentre la gran avinguda de l’oci barceloní es troba de dol, l’efervescència nocturna ha convocat al bar La Tranquil·litat tota mena d’artesans de l’escenari, pensadors llibertaris, escriptors bohemis i altres agitadors heterodoxos, que s’embriagaran a la salut i memòria de la gran celebritat. Com una vibrant simfonia escènica, L’Emperadriu del Paral·lel de Lluïsa Cunillé fa dansar - a ritme de cuplets, proclames polítiques i agudeses tavernàries - l’ebullició popular del Paral·lel dels anys vint i el frenesí dels primers anys trenta, que aviat es veurien condemnats a empassar-se d’un sol glop tanta amargor.

Autoria: Lluïsa Cunillé
Direcció: Xavier Albertí
Escenografia: Lluc Castells
Il·luminació: Ignasi Camprodon
Coreografia: Roberto G. Alonso

Intèrprets: Pere Arquillué, Montse Esteve, Chantal Aimée, Alejandro Bordanove, Oriol Genís, Maria Hinojosa, Sílvia Marsó, Mont Plans, Jordi Domènech, Aina Sánchez, Roberto G. Alonso, Carme Sansa y Albert Mora

Preu: (Data límit de pagament: dijous, 6 de maig)
Socis: 25€ / No socis: 30€

Horari i lloc: (Reservades 10 localitats, Platea)
18 h. Teatre Nacional de Catalunya. Plaça de les Arts, 1

Recolida d'entrades: Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del divendres, 14 de maig. També les podem fer arribar per correu electrònic a les persones que ho sol·licitin.

Teatre Nacional de Catalunya

Plaça de les Arts, 1