L'ART I EL TEATRE: LA NIT DE LA IGUANA. TENNESSEE WILLIAMS

Anys quaranta, en un racó perdut de la costa del Pacífic a Mèxic. Mentre grups de turistes alemanys celebren en banyador els bombardejos de la Luftwaffe sobre Londres, l’antic reverend Lawrence T. Shannon, reconvertit en guia turístic després d’haver estat expulsat de la seva església i haver passat una temporada en una clínica psiquiàtrica, es retroba amb una antiga amant que regeix un petit hotel costaner.
La nit de la iguana s’immergeix en el malestar del món globalitzat, íntimament amenaçat per la banalització turística i les seves promeses encapsulades que empenyen a la perpètua insatisfacció davant la manca d’alternatives quotidianes fèrtils.

Autoria: Tennessee Williams
Traducció i direcció: Carlota Subirós
Dramatúrgia: Ferran Dordal
Escenografia: Max Glaenzel
Il·luminació: Mingu Albir
Vestuari: Marta Rafa Serra
Intèrprets: Paul Berrondo, Joan Carreras, Màrcia Cisteró, Ricardo Cornelius, Antònia Jaume, Paula Jornet, Wanja Manuel Kahlert, Nora NAvas, Hans Richter, Juan Andrés Ríos, Clàudia Shneider i Lluís Soler.

Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del divendres 26 de febrer.
Data límit de pagament: divendres, 19 de febrer

Teatre Nacional de Catalunya