L'ART I EL TEATRE: JUSTÍCIA, AMB VICKY PEÑA I JOSEP MARIA POU

Després d’haver gaudit d’una carrera política brillant a les institucions catalanes i amb una vida pública immaculada, un destacat jutge s’enfronta als fantasmes que li turmenten secretament la consciència. A les acaballes de la seva trajectòria, els dolors familiars heretats i les dobles morals assumides amenacen amb fer trontollar l’edifici sencer del seu llegat. Guillem Clua debuta a la Sala Gran amb una obra sobre les transformacions que durant les darreres dècades han alterat alguns imaginaris morals sobre els quals s’havien estructurat territoris importants de la identitat catalana.

Autoria: Guillem Clua
Direcció: Josep Maria Mestres
Escenografia: Paco Azorín
Il·luminació: Ignasi Camprodon