L'ART I EL TEATRE: EL GRAN MERCADO DEL MUNDO. CALDERÓN DE LA BARCA

La Fama fa una crida perquè tothom vagi al gran mercat del món. Cadascú té un talent per comprar-hi el que vulgui, i l’haurà d’utilitzar per poder ser feliç. La Innocència i la Malícia acompanyaran els compradors. Entre els venedors, desfilaran figures com la Supèrbia, la Humilitat, el Plaer, la Penitència o el Desengany. Al mercat s’hi pot comprar de tot, des del Pensament fins a la Culpa. Mentrestant, la Música s’ho mira tot i va marcant els ritmes.

Autoria: Calderon de la Barca
Direcció: Xavier Albertí
Escenografia: Max Glaenzel
Dramaturgista: Albert Arribas