ÒPERA AL LICEU: MACBETH. GIUSEPPE VERDI. JAUME PLENSA

La història d’amor entre Verdi i Shakespeare començava amb Macbeth, una obra considerada com “una de les millors creacions de la mà de l’home”. Verdi sentia devoció per l’obra de Shakespeare i aquesta és la primera òpera en què s’hi basà. A partir de la tragèdia, volia assolir una peça extraordinària. Per a Jaume Plensa, participar en el Macbeth de Verdi-Shakespeare ha estat un somni de joventut. La poderosa presència estètica i ritual de Jaume Plensa és l’escenari ideal per a aquest drama fosc, teatral i ple d’energia demoníaca, magistralment dirigit pel mestre Josep Pons.

Director: Josep Pons
Direcció d’escena: Jaume Plensa
Escenografia i vestuari: Jaume Plensa
Coreografia: Antonio Ruz
Il·luminació: Urs Schönebaum
Producció: Gran Teatre del Liceu

Intèrprets: Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu (Josep Pons, director) Cor del Gran Teatre del Liceu (Pablo Assante, director)
Carlos Álvarez, Erwin Schrott, Ekaterina Semenchuk, Celso Albelo

Preu: (Data límit de pagament: dilluns, 6 de febrer)
Socis: 165€ / No socis: 170€

Horari i lloc: (Reservades 10 localitats, Platea. Zona 2)
19h. Gran Teatre del Liceu. La Rambla, 51-59
Recollida d'entrades: Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del dilluns, 13 de febrer. També les podem fer arribar per correu electrònic a les persones que ho sol·licitin.

Gran Teatre del Liceu

La Rambla, 51-59