MÚSICA AL LICEU: IL TROVATORE. GIUSEPPE VERDI

Leonora i Manrico, una parella que encarna la llibertat i l’idealisme, està condemnada per la gelosia i l’amenaça del poder. El comte de Luna, punitiu i sàdic, té una debilitat obsessiva: Leonora; mentre la misteriosa i enigmàtica Azucena custodia un secret que els destruirà a tots. Amb les seves maquinacions, convertirà Leonora en una immortal heroïna condemnada al sacrifici. Els mecanismes del drama i una profunditat psicològica subratllada per una música radiant i expansiva que desborda imaginació converteixen Il trovatore en una de les cimeres del repertori de Verdi.

Director: Àlex Ollé
Escenografia: Alfons Flores
Vestuari: Lluc Castells
Coproducció: Òpera National de Paris i Dutch National Opera (Ámsterdam)
Intèrprets:
Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC)
Cor del Gran Teatre del Liceu (Pablo Assante, director)
Juan Jesús Rodríguez, Saioa Hernández, Ksenia Dudnikova, Vittorio Grigolo, Gianluca Buratto.

Preu: (Data límit de pagament: divendres, 18 de gener)
Socis: 150€ / No socis: 155€

Horari i lloc: (Reservades 10 localitats, Platea. Zona 2)
19h. Gran Teatre del Liceu. La Rambla, 51-59
Recollida d'entrades: Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del divendres, 20 d'octubre. També les podem fer arribar per correu electrònic a les persones que ho sol·licitin.

Gran Teatre del Liceu

La Rambla, 51-59