MÚSICA AL LICEU: ARIADNE AUF NAXOS. RICHARD STRAUSS

Dilluns, 27 de setembre de 2021

L’Ariadne auf Naxos, de la directora teatral Katie Mitchell, planteja la història de l’home més ric de Viena, que ha encarregat una òpera seriosa a un jove compositor, a més de convidar-hi a un grup d’actors de la Commedia dell’Arte. Mentre demana que actuïn tots a la vegada, la frívola Zerbinetta intenta convèncer la tràgica Ariadne que els homes són tots iguals i fins i tot intercanviables. Aquest debat entre la fidelitat en oposició a la metamorfosi, a banda de ser un homenatge a Molière i a Mozart, és una òpera tan impertinent com irresistible. La vida imposa l’oblit i la transformació. Ariadne integra aquesta imatge pirandelliana del “teatre dins del teatre” i, sota una capa d’aparent comicitat, amaga els disgustos de l’amor i de la vida. Multiplicitat de sentiments en acció i un xoc de mons que finalment conviuen en la resignació d’un paradís inabastable.

Direcció musical: Josep Pons
Direcció escènica: Katie Mitchell
Producció: Gran Teatre del Liceu, Théâtre des Champs-Élysées, Théâtres de la Ville de Luxembourg, Finnish National Opera and Ballet i Royal Danish Oper

Intèrprets:
Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu Cor del Gran Teatre del Liceu
Sara Blanch, Maik Solbach, Brandon Jovanovich, Jose Antonio López, Paula Murrihy, Johanni van Oostrum

Preu: (Data límit de pagament: divendres, 10 de setembre)
Socis: 165€ / No socis: 175€

Horari i lloc: (Reservades 10 localitats, Platea. Zona 2)
19h. Gran Teatre del Liceu. La Rambla, 51-59
Recolida d'entrades: Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del
divendres, 17 de setembre. També les podem fer arribar per correu electrònic a les persones que ho sol·licitin.

Gran Teatre del Liceu

La Rambla, 51-59