MÚSICA AL LICEU: SONDRA RADVANOVSKY: LES TRES REINES. DONIZETTI

Dissabte, 8 de maig de 2021

La soprano nord-americana Sondra Radvanovsky torna al Gran Teatre del Liceu després dels seus èxits amb Andrea Chénier i Luisa Miller. En aquesta ocasió s’enfronta a les grans escenes de les tres reines isabelines: l’orgullosa Maria Stuarda, la passional Anna Bolena i la poderosa Isabel I. Cadascuna d’elles és un extraordinari repte per a una cantant-actriu, ja que ha de combinar un important so i una tècnica magistral amb un carisma incomparable. Sondra Radvanovsky és una de les poques cantants de la nostra època que ha presentat totes aquestes heroïnes en una mateixa temporada. Les escenes finals de la trilogia Tudor de Donizetti (Anna Bolena, Maria Stuarda i Roberto Devereux), amb un vestuari diferent per a cada reina, són una autèntica joia operística.

Direcció musical: Riccardo Frizza
Proposta escènica: Rafael Villalobos
Intèrprets:
Sondra Radvanovsky, soprano
Gemma Coma-Alabert, mezzosoprano
Marc Sala, tenor
Carles Pachón, baríton
Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu Cor del Gran Teatre del Liceu
Directora del cor: Conxita Garcia

Preu: (Data límit de pagament: divendres, 23 d’abril)
Socis: 130€ / No socis: 140€

Horari i lloc: (Reservades 10 localitats, Platea. Zona 2)
19h. Gran Teatre del Liceu. La Rambla, 51-59
Recolida d'entrades: Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del
divendres, 30 d’abril. També les podem fer arribar per correu electrònic a les persones que ho sol·licitin.

Gran Teatre del Liceu

La Rambla, 51-59