MÚSICA AL LICEU: MOZART. DON GIOVANNI

Fruit de la reeixida segona col·laboració entre Mozart i Lorenzo da Ponte (després de Le nozze di Figaro i abans de Così fan tutte), Don Giovanni és un títol atrevit que ha conquistat el públic des que es va estrenar l’any 1787. Escènicament, Christof Loy signa aquesta atractiva producció de l’Òpera de Frankfurt en què s’emfatitza l’interior dels personatges i on Don Joan inicia una cacera de 24 hores.

Direcció musical: Josep Pons
Direcció d’escena: Christof Loy
Direcció del cor: Conxita Garcia
Escenografia: Johannes Leiacker
Vestuari: Ursula Renzenbrink
Il·luminació: Olaf winter
Producció: Oper Frankfurt

Intèrprets: Orquestra simfònica, Cor del Gran Teatre del Liceu.
Christopher Maltman, Adam Palka, Miah Persson, Ben Bliss, Véronique Gens, Luca Pisaroni, Josep-Ramon Olivé i Leonor Bonilla.

Les entrades es podran recollir a la Secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del divendres 16 d’octubre.
També es poden fer arribar per correu electrònic a les persones que ho sol·licitin.

Reservades 10 localitats. Platea Zona 2
Data límit de pagament: divendres, 9 d’octubre