MÚSICA AL LICEU: TOSCA DE GIACOMO PUCCINI

Torna al Liceu el muntatge de Paco Azorín de l’òpera de Giacomo Puccini. Odi, amor, passió, violència i religió van de bracet en aquesta obra mestra del compositor de Lucca. Viure per l’art i morir per l’amor són les dues constants de Tosca, el triangle visceral perfecte entre Cavaradossi, Tosca i Scarpia, en el context dels temps convulsos de la Roma envaïda per Napoleó. El muntatge d’Azorín és escrupolosament fidel a l’original i demostra la vigència i modernitat del títol puccinià. Repartiments brillants per a una de les òperes més cèlebres i representades del repertori italià, amb direcció musical de John Fiore.

Director musical: John Fiore
Direcció d’escena: Paco Azorín
Direcció del cor: Conxita Garcia
Direcció del cor infantil: Josep Vila i Jover
Coreografia: Gheorghe Iancu
Vestuari: Isidre Prunés i Luna Albert
Coproducció: Teatre del Liceu, Teatro Maestranza (Sevilla)
Intèrprets: Orquestra simfònica, Cor del Gran Teatre del Liceu i Cor infantil Amics de la Unió.
Liudmyla Monastyrska, Jonathan Tetelman, Erwin Schrott, Stefano Palatchi, Enric MartínezCastignani, Francisco Vas, Josep-Ramon Olivé, Marc Pujol, Inés Ballesteros

Reservades 10 localitats Platea Zona 3
Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del divendres 21 de juny

Gran Teatre del Liceu