MÚSICA AL LICEU: LA GIOCONDA. AMILCARE PONCHIELLI

A la Venècia del segle XVII, Enzo Grimaldo estima Laura, esposa d’Alvise, després d’haver abandonat la dissortada Gioconda, filla de La cieca, acusada de bruixeria. Aquesta obra, emblemàtica del període comprès entre la maduresa verdiana i el verisme incipient, és la partitura més celebrada d’Amilcare Ponchielli. Al costat d’un repartiment ideal, qui assumeix el paper titular és Iréne Theorin, una de les sopranos dramàtiques més aclamades del moment i llargament ovacionada al Liceu amb papers wagnerians. Ara es torna a presentar a Barcelona per abordar la seva esperada Gioconda.

Director musical: Guillermo García Calvo
Coproducció: Gran Teatre del Liceu, Teatro Real (Madrid) i Arena di Verona
Intèrprets: Orquestra simfònica i Cor del Gran Teatre del Liceu. Iréne Theorin, Dolora Zajick, Ildebrando D’Arcangelo...

Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del divendres 22 de març