ITINERARI: DUES JOIES MODERNISTES AL PG. DE SANT JOAN. ESGLÉSIA DE LES SALESES I PALAU MACAYA

A càrrec de Núria Pujol, mediadora cultural.

Projectada com una de les vies principals del Pla Cerdà, la cruïlla amb la Diagonal acull dues joies arquitectòniques que us proposem descobrir en aquesta passejada: l’església de Les Saleses i el Palau Macaya. L’església de les Saleses, actual parròquia de Sant Francesc de Sales va ser construïda per Joan Martorell el 1885 i està considerada com un dels més bonics exemplars del neogòtic a Barcelona, on també hi intervenen figures com Joan Oñós, Antoni Gaudí o Mario Maragliano. El Palau Macaya, datat del 1900, és una autèntica i a la vegada no massa coneguda joia arquitectònica de Puig i Cadafalch, que datada de l’any 1900 i que va ser restaurada per acollir la seu d’un centre cultural.

Preu: Socis: 15€ /No socis: 20€
Punt de trobada: Pg. de Sant Joan, 90 (Porta d'accés a la porta de l'església de les Saleses)
Data límit de pagament: 10 dies abans de l'activitat

Església de les Saleses