DOCUMENTAL D’ART: CARAVAGGIO EN COS I ÀNIMA

Caravaggio en cos i ànima és un viatge en moviment a través de la vida, les obres i l’existència turmentada de Michelangelo Merisi da Caravaggio, una de les figures més controvertides i misterioses de la història de l’art. La narració de la creació de les obres mestres de Caravaggio arriba a la gran pantalla en format 4K gràcies a una profunda investigació, posant especial èmfasis en la vida de l’artista, amb les seves llums i ombres. La recerca ha permès trobar paral·lelismes entre les experiències vitals del pintor i la seva producció artística. Florència, Roma, Nàpols, Malta... Cinc ciutats, quinze museus i 40 dels seus treballs més famosos, filmats en els espais pels que van ser específicament creats o en els principals museus d’Itàlia i la resta del món on actualment es conserven.

Any: 2018
País: Itàlia