La cuina de Picasso. Museu Picasso

Aquesta exposició té com a eix principal el tema de la cuina en el sentit més ampli, un motiu omnipresent en el conjunt de l’obra de Picasso. Prop de 200 obres procedents de museus, institucions i col·leccions privades d’arreu, presenten un recorregut cronològic per la vida i l’obra de Picasso i ens permeten considerar l’artista des d’una nova perspectiva. La mostra compta amb la col·laboració excepcional de Ferran Adrià, que establirà un diàleg entre el procés creatiu de Picasso i la creació culinària contemporània. Vinculada al temps i a l’erotisme, i amb una dimensió antropològica inqüestionable, la cuina ens revela amb la mateixa intensitat tant el Picasso artista com el Picasso home. El menjar és, en el cas de Picasso, font de desitjos inconscients, per tant constitueix un verdader llenguatge metafòric.

És imprescindible fer reserva

Museu Picasso