L'Art i el teatre: Temps Salvatge

Una tranquil·la urbanització fronterera es disposa a organitzar una important celebració. L’acte en qüestió tindrà lloc al pavelló municipal, el qual es troba situat a la sortida de la localitat, a prop d’una zona boscosa per on es comenta que transiten persones estrangeres de manera irregular. Amb l’aparició de diverses pintades amb missatges amenaçadors, s’apoderarà de la població una espiral de por, suposicions i violència, que no només trasbalsarà la vida rutinària dels seus habitants, sinó que acabarà pertorbant greument les seves normes de convivència.
Autor: Josep Maria Miró
Direcció: Xavier Albertí
Escenografia: Lluc Castells
Il·luminació: Ignasi Camprodon