ROBERT I CLARA SCHUMANN, AMB JOAN VIVES

A càrrec de Joan Vives, flautista de bec, professor d’Història de la Música i divulgador musical.

Robert i Clara Schumann són el matrimoni musical més cèlebre de tota la història de la música, però també els representants més genuïns del romanticisme en estat pur. Música i literatura s’uneixen com mai en una producció on l’expressió de la subjectivitat romàntica troba un dels moments més carismàtics i atractius. Resseguirem les seves trajectòries vitals i creatives en paral·lel.

Última conferència del curs:

Dimecres, 13 de novembre de 2019. Clara Schumann (1819-1896). L’essència poètica de la música romàntica
Filla d’un professor de piano de Leipzig, des de ben jove mostra un talent inusitat tant per a la creació musical com per a la interpretació. Ens apropem a la seva vida i obra, així com a la seva dimensió d’ambaixadora de la música del seu marit.

IMPORTANT:
Per reservar i pagar contactin amb la secretaria d'amics dels Museus de Catalunya:

E-mail:amics@amicsdelsmuseus.org

Preu de la última conferència: Socis: 20 euros No socis: 25 euros

Auditori del Col·legi de Farmacèutics

Girona, 64-66 (entre Diputació i Consell de Cent)