DONES ARTISTES. LES GRANS OBLIDADES

Dilluns, 7 de març de 2022

A càrrec d’Anna Pou, historiadora de l’art.

Amics dels Museus de Catalunya hem organitzat aquesta conferència amb motiu del Dia Internacional de la Dona.

Sabíeu que Marcel Gropius afirmava que les dones no poden pensar en tres dimensions? O que la llei els prohibia pintar nusos masculins i femenins durant segles? Tot i aquests impediments són moltes les artistes que han existit en la història de l’art, des de les monges medievals fins avui. Farem un petit repàs de les més destacades tot descobrint talents i personalitats úniques, des de les pioneres Lavinia Fontana o Artemisia Gentleschi, passant per Frida Kahlo i les avantguardistes fins a Marina Abramovic i les artistes contemporànies.

ACTIVITAT VIRTUAL (A TRAVÉS PLATAFORMA ZOOM)
COM FUNCIONA?
  1. Compra l'activitat virtual
  2. El mateix dia de la conferència rebràs un correu amb l'enllaç de la connexió i instruccions