150 ANIVERSARI HERMEN ANGLADA CAMARASA. DE PARÍS A MALLORCA

Dilluns, 29 de novembre de 2021

A càrrec de Sebastià Sánchez Sauleda, doctor en història de l’art

Enguany se celebren els 150 anys del naixement del pintor Hermen Anglada Camarasa, possiblement un dels artistes amb major projecció internacional de la seva generació. Per commemorar aquesta efemèride, Amics del Museus de Catalunya presenta una conferència en la que es realitzarà un recorregut per la seva producció pictòrica, que va tenir una primera etapa catalana. A partir de 1897 Anglada va residir a París, on va captar amb èxit el món decadent dels locals nocturns, fins que el 1914 va descobrir Mallorca. La fascinació per l’illa el va portar a traslladar-s’hi per tal de captar el seu paisatge, temàtica que marcaria els darrers anys de la seva vida.

ACTIVITAT VIRTUAL (A TRAVÉS PLATAFORMA ZOOM)
COM FUNCIONA?
  1. Compra l'activitat virtual
  2. El mateix dia de la conferència rebràs un correu amb l'enllaç de la connexió i instruccions