ISABEL LLORACH. BARCELONA ERA UNA FESTA. AMB RAFA BURGOS

Dimecres, 2 de juny de 2021

A càrrec de Rafa Burgos, historiador de l’art i periodista.

La barcelonina Isabel Llorach va ser una de les dones més sorprenents de la Barcelona del 1900. L’herència que va rebre dels seus pares li va permetre dur una vida fora de les convencions establertes, on la vessant frívola i la cultural convivien en perfecta harmonia. El seu palauet del carrer Muntaner, obra de l’arquitecte Josep Puig i Cadafalch, va ser punt de trobada de personalitats com Joséphine Baker, Carlos Gardel o els Ballets Russos. Ningú no es volia perdre les seves festes. A més, va ser presidenta d’importants institucions culturals com el Conferentia Club, creat per Francesc Cambó, o els Amics de Museus de Catalunya. Iniciatives amb les que volia situar Barcelona a l’alçada de capitals com París o Londres.

CTIVITAT VIRTUAL (A TRAVÉS PLATAFORMA ZOOM)
COM FUNCIONA?
  1. Compra l'activitat virtual
  2. El mateix dia de la conferència rebràs un correu amb l'enllaç de la connexió i instruccions