LES MUSES DE RAMON CASAS (ACTIVITAT VIRTUAL)

A càrrec de Mercedes Palau-Ribes O’Callaghan, historiadora de l’art.

Madelaine del Museu de Montserrat i La Sargantana del Cercle del Liceu han esdevingut dues icones de la pintura de Ramon Casas i del Modernisme a casa nostra. En aquesta conferència descobrirem la personalitat de les dues models que s’hi representen, una francesa i l’altra catalana, així com la seva relació amb el pintor. Finalment analitzarem la mirada de l’artista, que va més enllà de la realitat pintada.

ACTIVITAT VIRTUAL (NO PRESENCIAL)
COM FUNCIONA?
  1. Compra l'activitat virtual
  2. El mateix dia de la conferència rebràs un correu amb l'enllaç de la connexió i instruccions
  3. Conecta't a l'activitat amb l'ordinador, tablet o mòbil i ja podràs gaudir d'aquesta experiència cultural des de casa

NOTA IMPORTANT: Totes les persones sòcies que ja estaven apuntades a la conferència i que havien fet el pagament han de tornar a fer la reserva i els farem la devolució de l’import inicial.