• ABRIL 2022

HORTA DE SANT JOAN: PICASSO, MODERNISME, NATURA I VI

1er grup: Del dimecres 6 al divendres 8 d’abril de 2022
2on grup: Del dimecres 20 al divendres 22 d’abril de 2022

La figura de Picasso, l'atractiu nucli antic i un entorn natural excepcional són els tres eixos que expliquen l'encant d'Horta de Sant Joan. Es tracta d'un municipi molt extens, amb la serra de Pesells al nord, el Parc Natural dels Ports al sud, i els rius Algars i Canaletes que ofereixen a l’indret un aspecte molt singular i atractiu. La localitat, situada dalt d'un puig, ofereix una estampa magnífica des de qualsevol punt de vista.

Estem treballant en l'itinerari de l’escapada cultural que durem a terme a Horta de Sant Joan i els seus entorns durant el proper mes d’abril. Cliqueu "m'interessa" i quan tinguem les dates, l'itinerari detallat de les visites i el preu, us enviarem tota la informació per correu. D’aquesta manera podreu acabar de decidir si ens hi voleu acompanyar i formalitzar la reserva.