• MARÇ 2022

UBEDA I BAEZA:PATRIMONI DE QUESADA, LINARES, BAÑOS LA ENCINA, JAEN...

Del dilluns 21 al divendres 25 de març de 2022

Estem treballant en l'itinerari del viatge cultural que durem a terme aquest proper mes de març per conèixer alguns dels tresors gòtics i renaixentistes de la província de Jaen.
Visitarem els museus, monuments, esglésies, places i racons pintorescos de localitats com Úbeda, Baeza, Baños de la Encina, Linares, Alcalà la Real, Quesada i Requena, entre d’altres.

Cliqueu "m'interessa" i quan tinguem les dates, l'itinerari detallat de les visites i el preu, us enviarem tota la informació per correu. D’aquesta manera podreu acabar de decidir si ens hi voleu acompanyar i formalitzar la reserva.

No cal anar molt lluny per gaudir de monuments declarats Patrimoni Mundial per la UNESCO. Els vols descobrir amb nosaltres?