• MARÇ 2022

BAIX CAMP I EL PRIORAT. JOIES MODERNISTES I CATEDRALS DEL VI

Del dimarts 1 al dijous 3 de març de 2022

Estem treballant en l'itinerari d'aquesta ruta catalana que ens permetrà descobrir les joies modernistes del Baix Camp i el Priorat, així com els seu patrimoni natural, gastronòmic i etnològic.
El Centre Gaudí de Reus, la Casa Navàs, l’Institut Pere Mata, la Cartoixa d’Escala Dei i el celler de Falset de César Martinell, són algunes de les visites que durem a terme durant aquesta escapada cultural.

Cliqueu "m'interessa" i quan tinguem les dates, l'itinerari detallat de les visites i el preu, us enviarem tota la informació per correu. D’aquesta manera podreu acabar de decidir si ens hi voleu acompanyar i formalitzar la reserva.

Amb ganes de seguir descobrint amb vosaltres el ric patrimoni cultural i artístic del nostre país.