JUNIORS. LA COL·LECCIÓ D'ART DE L'HOTEL CLARIS DE BARCELONA

El Claris Hotel & Spa GL pot presumir de ser un dels pocs establiments hotelers del món en albergar tantes obres d’art. Actualment, acull la mostra Els Maies i l’esplendor d’Amèrica, formada per més de cinquanta obres inèdites i una nodrida selecció de les creacions més representatives de les civilitzacions precolombines. Totes les peces de la civilització maia recollides en aquesta exposició formen part de la col·lecció privada de la Fundació Arqueològica Clos i han estat escollides pel seu president, Jordi Clos. Els tresors del Claris conformen una col·lecció de més de 400 peces. Com a punt diferencial, cal destacar la col·lecció d’Art Precolombí, de més de 200 peces, de les cultures Maya, Chimú, Nayarit, Quimbaya i Veracruz. 45 d’elles estan cedides actualment al Museu de les Cultures del Món de Barcelona.

Data: dijous, 1 de febrer
Horari: 18.30h