JUNIORS: GAUDÍ. MUSEU NACIONAL D'ART DE CATALUNYA

Dissabte, 27 de novembre

Visites a càrrec de Fàtima López, historiadora de l’art.

25 anys desprès de la celebració de l’Any Gaudí, el Museu Nacional afronta amb aquest projecte una revisió crítica de l’obra de l’artista i arquitecte, especialment present en la seva col·lecció. Gaudí no era, ni de bon tros, el geni aïllat i incomprès que una gran part de la seva bibliografia, gairebé sempre hagiogràfica, ens ha donat a entendre, sinó que la seva obra es va desenvolupar no solament en un context artístic i arquitectònic específic, local i internacional, sinó també dins estratègies polítiques, ideològiques i estètiques ben concretes. Ara, una exposició sobre Gaudí no pot, doncs, repetir els tòpics coneguts, sinó recórrer el Gaudí complexíssim que realitzà la seva obra en un context múltiple.

Horari: 11.30h
Lloc: Museu Nacional d'Art de Catalunya.
Preu: Soci: gratuït / Soci reduït: 5€ / No socis: 10€

MNAC