JUNIORS. JAUME PLENSA. LA LLARGA NIT

Visites a càrrec de Jose Ortiz, historiador de l’art.

Jaume Plensa presenta “La llarga nit” a la Galeria SENDA, una exposició amb la qual elogia el temps misteriós de la nit, capaç d’infondre quietud i inspiració a l’ànima de tot poeta. Les obres incloses a la mostra -des de grans escultures suspeses per fils subtils a delicats treballs en paper- es presenten com un cor polifònic de figures en aparença dorments i silents, de les quals destaca la dimensió lírica i contemplativa típica del treball de l’artista barceloní. “La llarga nit” inclou una sèrie d’escultures de gran grandària amb les quals Plensa aconsegueix crear una harmonia perfecta entre llum i ombra, silenci i paraula, temps i espai, idea i forma. En particular, tant la dimensió sonora com la llum són la matèria primera invisible de la seva recerca escultòrica, a partir de la qual emergeix la figura humana en les seves múltiples formes.

Galeria SENDA

Carrer de Trafalgar, 32