JUNIORS: VISITA: ESTUDI OLEGUER JUNYENT

Dibuixant, pintor, cartellista, escriptor decorador, col·leccionista i gran viatger català, el polifacètic Oleguer Junyent (Barcelona, 1876-1956) va dedicar gran part de la seva vida a l’escenografia. Va esdevenir l’escenògraf per excel·lència dels Gran Teatre del Liceu de Barcelona. També va escriure el conegut llibre Roda el món. El seu estudi, que s’ha mantingut intacte, conserva una interessant i desconeguda col·lecció d’arts decoratives i d’art medieval català, amb obres d’Arnau Bassa i Lluís Borrassà, entre d’altres. També mostra peces d’escultura, ceràmica i ferro forjat, així com pintures i dibuixos de creació pròpia. Al pis superior hi podrem admirar un singular conjunt de nines i autòmats -amb més de 200 objectes dels segles XVII, XVIII i XIX- i una col·lecció d’indumentària que Maria Junyent, neboda d’Oleguer Junyent, va anar reunint al llarg de la seva vida.

Data límit de pagament: 10 dies abans de l'activitat

Estudi Oleguer Junyent

Bonavista, 22 (entre Santa Tecla i Martínez de la rosa)