JUNIORS: VISITA: LA FUNDACIÓ JOAN BROSSA. POESIA EXPERIMENTAL

La xarxa al bosc. Joan Brossa i la poesia experimental, 1946-1980 és la nova exposició que presenta la Fundació Joan Brossa a la seva nova seu del carrer de la Seca. Comissariada per Eduard Escoffet i organitzada amb motiu del centenari de Joan Brossa, la mostra repassa les diverses tendències de la poesia experimental a Europa i Amèrica entre els anys 1946 i 1980, el mateix moment en què Joan Brossa desenvolupà el seu llenguatge poètic. L’objectiu és el d’oferir una mirada àmplia i necessàriament fragmentària de la galàxia de poetes que juntament amb ell van eixamplar enormement el camp d’expressió poètica i van influir en la resta d’àmbits creatius. El muntatge compta amb obres procedents del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA), Fondazione Bonotto, Archivo Lafuente, AcquAvivA Archives, Arquivo Fernando Aguiar, Museu Jaume Morera, Fundació Privada Guillem Viladot, Arxiu Hac Mor Xargay, Fundació Joan Brossa i els arxius personals d’Eduard Escoffet, Salette Brandão, Vicenç, Altaió, família Iglésias Colomer, Glòria Bordons i Manuel Guerrero. Es tracta d’un dels projectes més destacats de l’Any Brossa a través del qual la Fundació Joan Brossa pretén donar algunes claus de lectura de l’obra de Brossa i convidar a l’espectador a perdre’s en aquest “bosc”.

Fundació Joan Brossa

Carrer de la Seca, 2