DINS DE VERMEER: UNA APROXIMACIÓ. AMB ARTUR RAMON

A càrrec d’Artur Ramon, historiador de l’art, antiquari i galerista co propietari d’Artur Ramon Art.

Artur Ramon proposa un recorregut per la figura de Vermeer de Delft amb motiu de la mostra del Rijksmuseum, Amsterdam (febrer-juny 2023) i en relació amb el documental Close to Vermeer (2023), que els Amics dels Museus projectarem a porta tancada als Cinemes Girona, el proper 28 de febrer. El conferenciant farà un repàs per la trajectòria vital i artística de l’artista, a través de les seves obres conegudes i una reflexió sobre el seu mètode de treball i l’exploració de la camera oscura comparant-lo amb els pintors del seu temps. Finalment Artur Ramon farà una valoració de la fortuna crítica de Vermeer i de la seva influència en la literatura, especialment en Marcel Proust.

PREU: Soci: gratuït / No soci: 10€

Auditori del Col·legi de Farmacèutics

Girona, 64-66 (entre Diputació i Consell de Cent)