SANTA EULALIA. 180 ANYS DE MODA. PALAU ROBERT

A càrrec de de Josep Casamartina i Parassols, comissari de l’exposició i director de la Fundació Antoni de Montpalau, Lluís Sans, propietari de Santa Eulalia i Francina Díaz, ex-model i empresària, maniquí icònica de Santa Eulalia als anys 60.

Aquest any, en el que els Amics dels Museus de Catalunya celebrem 90 anys d’història, hem organitzat aquest acte especial per commemorar el 180 aniversari de l’emblemàtica botiga de moda i luxe Santa Eulalia i també el 25 aniversari d’activitat del Palau Robert com a centre informatiu i divulgatiu de la Generalitat de Catalunya. L’acte tindrà lloc al Palau Robert, on podrem contemplar la mostra Santa Eulalia, 180 anys de moda, que gira entorn de l’activitat, història, i trajectòria d’aquest conegut establiment de moda, sens dubte un dels més reconeguts de la ciutat. La mostra ofereix un recorregut entre els anys 1930 i 1990 a través de gairebé 40 vestits i 20 barrets de diferents estils d’aquesta marca barcelonina, posant el focus en el món de l’alta costura del segle XX, quan Barcelona va viure la seva època daurada i es va establir com a líder en creació de moda. Fundada l’any 1843 al pla de la Boqueria, aquesta botiga familiar és la segona més antiga de tot el Passeig de Gràcia i es va aconseguir consolidar com un altaveu de les últimes tendències que apareixien al món de la moda, sent la primera botiga en organitzar una desfilada de moda a Barcelona, l’any 1926.

Preu: Socis: gratuït
Activitat exclusiva per als socis d'Amics dels Museus de Catalunya

Palau Robert

Pg. de Gràcia, 107 (entre Diagonal i Rosselló)